توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

شنبه 18 آذر 1396
13:45
توری پنجره دوجداره

توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج که توسط تیم کاری ما به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب ان نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود. توری های دارای انواع مختلف بازشو می باشد که شما می توانید با توجه به نیازتان آنها را خریداری نمایید.

یکی از مزیت های بازشوی پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره upvc کرج سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره دوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد. لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات پنجره upvc سابقا در سایر متریال های پنجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد و باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند.
انواع توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

مزایای توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج
دوام زیاد
نصب آسان توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج
قابل شستشو – ضد زنگ
ضد اشتعال – حریق
قابلیت ساخت در ابعاد مختلف
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بودن توری پنجره
مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
امکان دید محیط خارج تا ۹۵%

پنجره فولکس واگنی

یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. اما در پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت توری پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. لنگه بازشوی درب پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام شده پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است .